Globaali pelaaja



Internet on ehtymätön tietolähde, myös Globaali pelaaja:n osalta. Vuosisatojen ja vuosisatojen mittainen inhimillinen tieto Globaali pelaaja:stä on valunut ja valuu edelleen verkkoon, ja juuri siksi siihen on niin vaikea päästä käsiksi, sillä löydämme paikkoja, joissa navigointi voi olla vaikeaa tai jopa epäkäytännöllistä. Ehdotuksemme on, ettet haaksirikkoutuisi Globaali pelaaja:ää koskevien tietojen mereen ja että pääsisit kaikkiin viisauden satamiin nopeasti ja tehokkaasti.

Tässä tarkoituksessa olemme tehneet jotain, joka menee pidemmälle kuin itsestäänselvyys, keräämällä ajantasaisimmat ja parhaiten selitetyt tiedot Globaali pelaaja:stä. Olemme myös järjestäneet sen niin, että se on helppolukuinen, minimalistisen ja miellyttävän muotoilun ansiosta, mikä takaa parhaan käyttökokemuksen ja lyhimmän latausajan. Teemme sen sinulle helpoksi, jotta sinun tarvitsee vain huolehtia siitä, että opit kaiken Globaali pelaaja:stä! Jos siis olet sitä mieltä, että olemme saavuttaneet tarkoituksemme ja tiedät jo kaiken, mitä halusit tietää Globaali pelaaja:stä, otamme sinut mielellämme takaisin näihin sapientiafi.com:n rauhallisiin meriin, kun tiedon nälkäsi herää uudelleen.

Elokuva
Alkuperäinen nimi Globaali pelaaja - missä olemme edessä
Tuottajamaa Saksa
alkuperäinen kieli Saksa , svabia , kiina
Julkaisuvuosi 2013
pituus 98 minuuttia
Ikäraja FSK 0
Sauva
Johtaja Hannes Stöhr
käsikirjoitus Hannes Stöhr
tuotanto Karsten Aurich ,
Annedore von Donop ,
Hannes Stöhr
musiikkia Florian Appl ,
Paul Kalkbrenner ,
Fritz Kalkbrenner
kamera Andreas Doub
leikata Simone Klier
ammatti

Global Player - Where We Are Isch Front on saksalaisen ohjaajan Hannes Stöhrin elokuva , joka kuvaa tragikoomisen muotokuvan keskikokoisesta yrittäjäperheestä globalisaatiossa . Päärooleissa ovat kansanäyttelijä Walter Schultheiß sekä Christoph Bach , Inka Friedrich ja Ulrike Folkerts . Elokuvateatteri julkaisu oli Saksassa 3. lokakuuta 2013. Elokuva näkyi Avajaiselokuva on Saksan elokuvajuhlilla 2014 Ludwigshafenissa ja sulkeminen elokuva kansainvälisellä elokuvafestivaalilla Cinema Jove Valencia 2014. Global Player kantaesitettiin Yhdysvalloissa - Missä olemme on edessä 2014 elokuvajuhlilla Miamissa, Aasian ensi-iltansa vuonna 2014 Singaporen elokuvajuhlilla. Elokuva juoksi 39 viikkoa Arthouse Cinema Kinothek Stuttgartissa. Tarina on muokattu kuin näytelmän Hannes Stöhr ja kantaesityksensä 3. maaliskuuta 2018 Lindenhof teatterissa vuonna Melchingen hänen johdollaan. Vuonna 2016 SWR tuotti elokuvaan perustuvan radionäytelmän.

toiminta

Neulekoneita sukupolvien ajan tuottanut Bogenschütz & Sons -yritys on taloudellisissa vaikeuksissa. Toimitusjohtaja Michael Bogenschütz palaa matkalta Kiinaan, jossa hän puhui kiinalaisille sijoittajille. Hän kertoo isälleen, vanhemmalle kumppanille Paul Bogenschützille, että hänellä oli keskusteluja asiakkaiden kanssa. Tonttu patriarkka juhlii yhdeksänkymmentä syntymäpäiväänsä lastensa kanssa. Michaelin vaimo kertoo välillisesti kahdelle sisarelle, jotka ovat myös mukana yrityksessä, että yrityksellä menee hyvin huonosti ja että Michael on jo antanut talonsa pankille. Michael laittaa kaikki toiveensa suuressa järjestyksessä, jonka yrityksellä on odotettavissa. Vierailun aikana Kiinan valtuuskuntaan Paul vastustaa raa'asti kiinalaisten osallistumista, joiden liiketoimintaa hän kritisoi selvästi. Michael antaa myös asiakkaille, jotka haluavat ottaa yrityksen haltuunsa, alustavan hylkäämisen. Hän yrittää saada lisää lainoja paikalliselta pankin johtajalta, joka on myös hänen tenniskumppaninsa, mutta hän haluaa antaa ne vain vastineeksi vakuuksista. Michael päästää vihansa tästä samalla kun pelaa urheilua pommittamalla häntä tennispalloilla. Hänen epätoivonsa tilanteesta kasvaa. Hän juo liikaa ja käy kauppaa Porschellaan, kun hän saa tietää, että luvattua sopimusta ei ole saavutettu.

Senior Paul ei myöskään onnistu pankkiirin kanssa ja siirtää siksi talonsa pankille. Ohjaajansa Agnieschkan kanssa hän tekee matkan tyttärensä luokse Kölnissä ja Berliinissä saadakseen heidät ottamaan saman askeleen. Useita joogastudioita johtavassa Marliesissa hän tapaa hylkäämisen, mikä johtaa kiivaaseen suulliseen väittelyyn hänen kanssaan. Paul humalaa bordellissa ja poliisin on tuotava hänet takaisin. Marianne puolestaan suostuu antamaan takaisin talon, jonka isä antoi hänelle kerran. Tässä yhteydessä Paul tutustuu pitkäaikaiseen kumppaniinsa. Tämä on amerikkalainen juutalainen, joka menetti isovanhempansa Auschwitzissa eikä halunnut siksi mitään tekemistä saksalaisen vanhemman sukupolven kanssa. Paavali selittää, että vaikka hän uskoi propagandaan tuolloin, hän oli vielä hyvin nuori. Siitä lähtien, kun hänen täytyi nähdä, mitä keskitysleireillä tapahtui, hän on tuntenut syvää häpeää. Samalla hän ilmaisee katkeruutensa sotakokemuksista ja kertoo itkien, ettei koskaan voinut unohtaa niitä.

Samaan aikaan Michael ei voi enää maksaa palkkoja yrityksessä. Henkilökunta valitti viestinnän puutteesta. Suurta tilausta ei tehdä, vaan asiakas siirtää tuotannon Bangladeshiin. Yllättäen ilmestyy Thaimaassa asuva veljensä Matthias, joka suosii vaihtoehtoista elämäntapaa. Hän aikoo mennä naimisiin thaimaalaisen naisen kanssa ja haluaa, että hänen osuutensa yrityksestä maksetaan voidakseen osallistua rantabaariin. Hän kuitenkin myöntää, että tämä ei ole mahdollista nykyisessä tilanteessa, eikä hänellä olisi mitään vastustusta myyntiin kiinalaisille.

Michael matkustaa lopulta Shanghaihin neuvotteluja varten, missä häntä seuraa sisarensa Marlies. Hänellä on ajatus tuottaa tekstiilikoneita joogavaatteille, joiden tuotanto on ekologisesti kestävää. Kiinalaiset ovat edelleen kiinnostuneita ostamaan ja asettamaan muita ehtoja, kuten poistumaan työnantajajärjestöstä ja ammattiyhdistyksestä. Sisarukset sopivat myyvänsä, mutta vain työntekijöiden työsuhdetakuuta ja terveystekstiilejä koskevan patentin säilyttämistä vastaan perheen kanssa. Marliesin syy siihen, että Kiinassa yleisten aamuharjoitusten vuoksi, joita voitaisiin ottaa käyttöön myös Saksassa, ei tee tätä, tekee Kiinan valtuuskunnasta erittäin onnellisen. Suunnitelmalla on jatkaa koneiden valmistamista tällä patentilla, kilpailla kiinalaisten kanssa, jos yritys menestyy, ja tuoda takaisin aikaisemmat työntekijät. Vanhemmalle johtajalle Paulille, jolla on veto-oikeus, kerrotaan Skypen kautta, että neuvottelut olivat osoittaneet, että kiinalaiset investoivat, mutta yritys pysyy perheomistuksessa. Tyytyväisenä tähän lopputulokseen hän sulkee silmänsä ikuisesti.

Viimeisessä järjestyksessä kaksi tehtaan kiertueella olevaa työntekijää selittävät yrityksen uudelle kiinalaispäällikölle tekniset ongelmat laajimmalla svabiaksi, jota tulkki ei ymmärrä.

tausta

Elokuva käsittelee sukupolvien konfliktia ja kahden kulttuurin yhteentörmäystä dramaattisesti muuttuvassa maailmassa. Bogenschütz & Söhne on kuvitteellinen yritys, mutta elokuvan tarina perustuu todellisiin malleihin.

Ohjaaja ja käsikirjoittaja Hannes Stöhr on kotoisin Hechingenistä , jossa suuri osa elokuvasta ammuttiin.

Ääniraita

Global Player - Missä olemme edessä, on säveltäjä Florian Applin ja käsikirjoittaja / ohjaajan Hannes Stöhrin neljäs yhteistyö Berliinin ollessa Saksassa (2001), Tatort-jakson Odin's Rache (2003) ja One Day In Europe (2005). Paul Kalkbrenner ja Stöhr ovat jo tehneet yhteistyötä. Vuonna 2008 Kalkbrenner oli pääroolissa Stöhrin elokuvassa Berlin Calling ja sävelsi elokuvan ääniraidan, joka palkittiin platinalla vuonna 2012. Fritz Kalkbrenner laulaa elokuvalle toisen tunnari Willingin kanssa (kuten Sky & Sand in Berlin Calling ). Ääniraidalta löytyy Fritzin ja Paul Kalkbrennerin tunnettuja kappaleita, jotka Florian Appl tulkitsi uudelleen saksalaisen Babelsbergin elokuvaorkesterin tuella , sekä osia elokuvamusiikista, jossa molempien veljien remiksit.

kritiikki

Elokuva saa kiistattomasti inspiroivia hetkiä tästä materiaalikertymästä, jonka vakuuttavat näyttelijät toistaa joskus hauskalla, toisinaan särkevällä tavalla. Mutta todellinen tarina yleensä pysähtyy näiden erikoiskappaleiden aikana. Se ei kerro, miten kriisi vaikuttaa päähenkilöön Michael Bogenschütziin. Kurjuuden alkupisteen ja loppupisteen välillä ei ole kehitystä. "

- Andreas Günther, elokuva alkaa

"[Stöhrin] tunne Hechingenistä ja maakuntien ihmisistä, mukaan lukien hänen tietoisuutensa perinteistä, on Schwaben veljeskomediassa Willy Reichertistä Schultheißin Erwin-hahmoon. Täällä joku rakastaa keskustelua, jossa on kaikki syyliä, oudot ja ärsytykset. "

- Thomas Klingenmaier, Stuttgarter Zeitung

Christoph Bach, Freiburgissa syntynyt Inka Friedrich ja Archersin lapset Ulrike Folkerts ovat myös vakuuttavia. JinJin Harderia voi ihailla vain loistavista pokerin kasvoistaan käännöksessään ja melkein aksenttista saksaa. "

- Heidi Ossenberg, Badische Zeitung

"... tyypillisellä vabialaisella dialogivitsillä, upealla asetelmalla unelmallisen maalaiselämän ja aasialaisen viileyden välillä sekä autenttisilla hahmoilla, joilla on karkeat reunat, alueellisella elokuvalla on kuvaus yleisestä taloudellisesta tilanteesta. Charm ja syvyys yhdessä. "

- FBW

"Hyvin kerrottu, vaikuttavasti valokuvattu ja vakuuttavasti soitettu traaginen viihdyttävä komedia."

- Dieter Osswald, Programmkino.de

Muut maat juhlivat suuria sotilaallisia saavutuksia kansallisina juhlapäivinä, mutta modernin Saksan perustusmasit on taloudellinen ihme. Ja juuri tämä Walter Schultheiß ilmentää perheen patriarkkaa Paul Bogenschütziä niin kiehtovana ja koskettavana sydämessä, että se tuo kyyneleitä silmiin yhä uudelleen. "

- Klaus Stopper, Schwarzwaldin lähettiläs

Elokuvassa on paljon pyyhkäisyjä, paljon Maultaschenia syödään, mutta elokuva ei ole kotimainen snapsi. Se ei ole svabien elokuva svabeille. Schwaben Alb on kaikkialla - Itä-Westfalenissa ja Keski-Hessenissä, Ylä-Baijerissa ja Ala-Saksissa. Kaikkialla missä saksalaiset keskisuuret yritykset altistuvat globaalille kilpailulle, tämä tarina voi toistaa itsensä tavalla tai toisella. Ei kysymystä: Lähivuosina yhä useammat kiinalaiset ostavat saksalaisia yrityksiä. Jos haluat tietää, miten nämä tapahtumat voivat toimia huomenna, sinun tulisi katsoa tämä elokuva. "

- Wolfgang Hirn, johtajalehti

Tyylikkäät laitteet

Antenni näkymä Swabian Alb kanssa Hohenzollernin Castle on esitetty useita kertoja vastakohtana, vuorotellen horisonttiin on Shanghai .

Tiet, joilla ajoneuvoja kiihdytetään tietokoneanimaation avulla, näytetään useita kertoja lintuperspektiivistä. Yhdessä jaksossa epätoivoinen yrittäjä ajaa Porscheaan liikenneympyrän läpi useita kertoja, kiihtyen huippunopeuteen.

Vanhemman pomon matkan aikana hänen näkymänsä kaduille ja maisemille hämärtyy toistuvasti sodan mustavalkoisilla kuvilla.

Vanhempi johtaja Paul ja muutama sivurooli puhuvat svabiaa . Tulkki kääntää viestinnän kiinalaisten kanssa täysin.

nettilinkit

Yksittäiset todisteet

  1. hyväksyntä todistus ja maailmanlaajuisten toimijoiden - missä olemme edessä . Elokuvateollisuuden vapaaehtoinen itsesääntely , syyskuu 2013 (PDF; testinumero: 140664 K).
  2. Global Player - Missä olemme edessä , imdb.com.
  3. Global Player - Where We Are Isch Front osoitteessa filmportal.de , luettu 14. tammikuuta 2014
  4. ^ Elokuvan uutissivusto
  5. 39. peliviikon maailmanlaajuinen pelaaja Stuttgartin Kinothekissa. Julkaisussa: globalplayerfilm.com. Haettu 17. heinäkuuta 2018 .
  6. Global Player -teatteri. Schwarzwälder Bote, luettu 17. heinäkuuta 2018 .
  7. Global Player menee radiosoittoon. Julkaisussa: monika-wojtyllo.com. 20. lokakuuta 2015, käytetty 18. heinäkuuta 2018 .
  8. ^ Kritiikki filmstarts.de-sivustossa
  9. Stuttgarter Zeitung, 2. lokakuuta 2013
  10. http://www.badische-zeitung.de/kino-rezensions/die-konferenz-schektiven-billiger--75839840.html
  11. ^ Saksan elokuvien ja medioiden luokitus
  12. http://www.programmkino.de/cms/links.phplink=2242
  13. http://www.schwarzwaelder-bote.de/inhalt.hechingen-die-stadt-glaenzt-und-strahlt-im-kino.83ae96b6-0b00-4da0-866b-7e9c919dc684.html
  14. http://www.manager-magazin.de/politik/weltwirtschaft/a-929051.html

Opiniones de nuestros usuarios

Mari Hietala

Siitä on kauan, kun olen viimeksi nähnyt Globaali pelaaja koskevan artikkelin kirjoitettuna näin didaktisesti. Pidän siitä

Mira Heinonen

Luulin jo tietäväni kaiken Globaali pelaaja, mutta tässä artikkelissa sain selville, että jotkin yksityiskohdat, joita pidin hyvinä, eivät olleetkaan niin hyviä. Kiitos tiedoista

Lilli Kangas

Tämä viesti aiheesta _muuttuja on voittanut minulle vedon, mitä vähemmän jättää hyvät pisteet., Tieto aiheesta _muuttuja on voittanut minulle vedon, mitä vähemmän jättää hyvät pisteet.